1. Παραμετροποίηση λειτουργικού συστήματος πχ αλλαγή χρωματισμών, γραμματοσειρών κλπ
  2. Εγκατάσταση νέων αναβαθμίσεων λειτουργικού συστήματος και παραμετροποίηση αυτών όπου χρειάζεται
  3. Εγκατάσταση όλων των εφαρμογών της εταιρείας
  4. Παραμετροποίηση όλων των εφαρμογών της εταιρείας
  5. Backup δεδομένων εφαρμογών σε εξωτερικό δίσκο ή USB
  6. Restore δεδομένων εφαρμογής από εξωτερικό δίσκο ή USB
  7. Εκπαίδευση χρηστών στην λειτουργία του προγράμματος
  8. Απαντήσεις σε ερωτήσεις αναφορικά με τις εφαρμογές της εταιρείας είτε για χρήση, είτε για παραμετροποίηση, είτε για οδηγίες σωστής καταχώρησης κλπ
  9. Εγκατάσταση προσθέτων σε εφαρμογή της εταιρείας και παραμετροποίηση αυτών
  10. Εγκατάσταση αναβαθμίσεων και παραμετροποίηση αυτών
  11. Παραμετροποίηση εφαρμογής για επικοινωνία με ΕΑΦΔΣΣ ή / και ταμειακή
  12. Παραμετροποίηση εφαρμογής για επικοινωνία με barcode scanner
  13. Έλεγχος και διάγνωση προβλήματος με αρχεία εφαρμογής
  14. Έλεγχος βάσης δεδομένων και εντοπισμός του προβλήματος

 

Pin It

Τηλεφωνικό κέντρο Τηλεφωνικό κέντρο
Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες ή διευκρινήσεις στο:210-4171901
More detail