H Αστική μη κερδοσκοπική Εταιρεία, «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΡΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ», δημιουργήθηκε από ανθρώπους με διαφορετική επαγγελματική αφετηρία αλλά κοινούς στόχους, οράματα και αρχές όσο αφορά στη κοινωνική συνοχή και την υποστήριξη των ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Η εταιρεία έχει ως κύριο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων που ανήκουν σε μειονεκτικές – ευπαθείς – ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, τη στήριξη της ένταξης ή επανένταξής τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και στην αγορά εργασίας, την οικονομική ανάπτυξη περιοχών που αντιμετωπίζουν έντονα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα, την ανάληψη πρωτοβουλιών σε οικονομικό, πολιτικό και νομοθετικό επίπεδο για την αντιμετώπιση φαινομένων κοινωνικού αποκλεισμού και ψηφιακού χάσματος, την προάσπιση της ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση κάθε είδους διακρίσεων, τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ΜΚΟ με συναφές αντικείμενο και την ενεργοποίηση των πολιτών για την αντιμετώπιση φαινομένων περιθωριοποίησης και κοινωνικού αποκλεισμού.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3/3 δραστηριοποιείται δυναμικά από το 2012 στον κλάδο της κοινωνικής οικονομίας με έμφαση στην κοινωνική επιχειρηματικότητα. Έχει πρωτοστατήσει στη δημιουργία καινοτόμων κοινωνικών επιχειρήσεων (KOIN.Σ.ΕΠ.) σε όλη την Ελλάδα, έχει συμμετάσχει σε πολλά εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει διοργανώσει δεκάδες ενημερωτικές εκδηλώσεις για την προώθηση της κοινωνικής οικονομίας. Είναι μέλος της Π.Ε.Σ.Κ.Ο. (Πανελλήνια Ένωση Συμπράξεων Κοινωνικής Οικονομίας) και ένας από τους βασικούς συνδιοργανωτές του «Ανοικτού Συνεδρίου Κοινωνίας των Πολιτών για την Κοινωνική Οικονομία».

Για την υλοποίηση του έργου με τίτλο Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών Κοινωνικό Παντοπωλείο και Παροχή Συσσιτίου Δήμου Σουλίου – Ε.Υ.Δ. Ε.Π. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΕΣΠΑ 2014-2020) η εταιρεία επίλεξε το Commerce στην έκδοση Basic για την μηχανογραφική υποστήριξη.

Ο χρήστης καταχωρεί τα προϊόντα που δέχεται το παντοπωλείο από τους διάφορους χορηγούς / δωρητές για να μπορεί να διατηρείται η αποθήκη με σωστές ποσότητες.

Κατά την παράδοση των πραγμάτων στους δικαιούχους, άτομα ευπαθών ομάδων, με ένα barcode reader ο χρήστης καταχωρεί στην καρτέλα του καθενός τι ακριβώς του χορηγήθηκε ώστε να μπορεί να υπάρχει ιστορικό, στατιστικό και καρτέλα χορηγούμενων προϊόντων ανά άτομο.

Τα άτομα αυτά μπαίνουν σε κατηγορίες ώστε να είναι ευκολότερη η ανεύρεση τους ή η διαχείριση τους και να μπορούν να βγαίνουν τα στατιστικά / ιστορικά στοιχεία ανά κατηγορία ατόμων

Η εγκατάσταση, παραμετροποίηση και εκπαίδευση έγινε από εξουσιοδοτημένο τεχνικό απομακρυσμένα μέσω εφαρμογής remote desktop

Pin It

Τηλεφωνικό κέντρο Τηλεφωνικό κέντρο
Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες ή διευκρινήσεις στο:210-4171901
More detail