Το Delivery είναι μία εφαρμογή η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες επιχειρήσεων διανομής φαγητού. Έτσι με το Delivery καλύπτεται όλο το φάσμα των εργασιών από την αναγνώριση του πελάτη που καλεί με γραμμή ISDN ή PSTN μέχρι τον έλεγχο του διανομέα.

Με αυτοματισμούς όπως η αναγνώριση κλήσης, η σύνδεση με την ταμειακή μηχανή, η χρήση barcode scanner για την παρακολούθηση των διανομέων, διευκολύνει την οργάνωση αλλά και απλουστεύει τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης.

Δίνοντας μεγάλη βάση στις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν τις ώρες αιχμής το Delivery με ένα ιδιαίτερα απλό και γρήγορο τρόπο λήψης παραγγελίας με πληκτρολόγιο μπορεί να λάβει μέχρι και 90 παραγγελίες την ώρα από μία θέση εργασίας. Με χρήση της οθόνης αφής το πρόγραμμα γίνεται απίστευτα εύκολο και απλό αφού υπάρχει στην οθόνη ο τιμοκατάλογος και ο πιο αδαής με υπολογιστές μπορεί να πάρει παραγγελία.

Ο πελάτης είναι σημαντικός για την επιχείρηση και το Delivery δίνει πολύ μεγάλη σημασία σε αυτόν. Κρατάει για τον κάθε πελάτη δύο διαφορετικά σχόλια αλλά και δίνει στον χειριστή την δυνατότητα να ξέρει σε κάθε λήψη παραγγελίας την εικόνα του πελάτη που καλεί. Έχει την δυνατότητα να παρακολουθήσει πελάτες που παίρνουν από εταιρείες με το ίδιο τηλέφωνο, πελάτες που δεν θέλουν να δώσουν το τηλέφωνο τους ή δεν μπορούν αφού καλούν από χώρους που δεν υπάρχει η δυνατότητα όπως νοσοκομεία κλπ. Επίσης το Delivery έχει την δυνατότητα να εκδίδει για κάθε παραγγελία το παραστατικό που θέλει ο πελάτης (Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής Πώλησης) στον εκτυπωτή ή την ταμειακή αντίστοιχα.

Για τις επιχειρήσεις που έχουν την ανάγκη να ζυγίζουν το προϊόν τους αφού έχει γίνει η παραγγελία το Deliveryμπορεί να βρίσκει τις παραγγελίες που έχουν τέτοιο είδος και να ζητάει από τον χειριστή να ορίσει το βάρος πριν να χρεωθεί την παραγγελία ο διανομέας.

Το Delivery τυπώνει την παραγγελία σε περισσότερους του ενός εκτυπωτές ανάλογα με το παρασκευαστήριο  και με την σειρά που θέλει ο χρήστης ανεξάρτητα από την σειρά που έδωσε την παραγγελία ο πελάτης και καταχωρήθηκε στο σύστημα. Οι εκτυπώσεις του Delivery είναι ευανάγνωστες και καθαρές με μεγάλα γράμματα ώστε να μπορεί ο παρασκευαστής να την διαβάζει άνετα και οι ιδιαιτερότητες είναι σαφώς ορισμένες και εμφανείς. Οποιοδήποτε χαρτί παραγγελίας τυπωθεί στο κάτω μέρος έχει τυπωμένο ένα barcode το οποίο αντιπροσωπεύει τον κωδικό της παραγγελίας. Προαιρετικά ο παρασκευαστής έχει την δυνατότητα να διαβάσει με το barcode τον κωδικό της παραγγελίας για να ενημερώσει το Delivery για τον χρόνο που έκανε να ετοιμάσει τα πράγματα. Με τον ίδιο κωδικό barcode της παραγγελίας και σε συνδυασμό με το barcode το οποίο αντιστοιχεί σε κάθε διανομέα όταν ο διανομέας είναι έτοιμος να φύγει το μόνο που έχει να κάνει είναι να διαβάσει με το scanner τον κωδικό της παραγγελίας και τον κωδικό του. Αυτόματα η παραγγελία θα χρεωθεί στον διανομέα, προαιρετικά θα κοπεί η απόδειξη λιανικής από την ταμειακή μηχανή ή το τιμολόγιο από τον εκτυπωτή και στο τέλος της ημέρας θα είναι μηδενικός ο χρόνος κλεισίματος και η παρακολούθηση του ταμείου. Σε οποιαδήποτε στιγμή ο υπεύθυνος έχει την δυνατότητα να δει στον υπολογιστή ποιοι διανομείς είναι εκτός του καταστήματος για πόσο χρόνο.

Το Delivery έχει την δυνατότητα να διαχειριστεί απεριόριστο αριθμό πελατών αλλά και ειδών. Μπορεί να διαχειριστεί πελάτες που βρίσκονται μέσα σε εταιρείες και καλούν από το ίδιο τηλέφωνο, νοσοκομεία που καλούν από διαφορετικό δωμάτιο, να λειτουργήσει με οθόνη αφής (Touch Screen) αλλά και χωρίς, να εκδώσει για την κάθε παραγγελία αυτόματα το παραστατικό που ο πελάτης θέλει (Δελτίο Αποστολής ή Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής ή Απόδειξη Λιανικής Πώλησης από ταμειακή ή εκτυπωτή).

Επιπλέον δυνατότητα του Delivery είναι η διαχείριση κέντρου λήψης παραγγελιών. Με την δυνατότητα αυτή μπορεί το Delivery να λαμβάνει παραγγελίες σε χώρο ο οποίος μπορεί να είναι ανεξάρτητος από το κατάστημα, να διαχειρίζεται αυτές αναφορικά με τις ιδιαιτερότητες του πελάτη και να στέλνει τις παραγγελίες στο κατάστημα το οποίο βρίσκεται πιο κοντά στην περιοχή που καλεί ο πελάτης. Σε αυτήν την περίπτωση η σύνδεση με το κατάστημα μπορεί να γίνει με τηλεφωνική γραμμή την οποία ανοίγει και κλείνει η εφαρμογή μόνη της χωρίς την παρέμβαση του χρήστη για οικονομία ή με DSL. Σε αυτήν την περίπτωση ο υπεύθυνος του κέντρου μπορεί να ξέρει ανά πάσα στιγμή πότε έφυγε η παραγγελία από το κατάστημα όπως επίσης και εάν έχει αργήσει, ποιος διανομέας την πήγε σαν να βρίσκεται εντός του καταστήματος. Στο τέλος της ημέρας το κέντρο ξέρει και τα χρήματα που πρέπει να παραδώσει ο διανομέας και μπορεί να αποστείλει την κατάσταση με Fax στο υποκατάστημα.

Το Delivery μπορεί να συνδυαστεί με άλλα προγράμματα της εταιρείας μας ώστε να προσφέρει πλήρη κάλυψη σε επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Έτσι σε συνδυασμό με το Meridian μπορεί να καλύψει και τις επιχειρήσεις που έχουν τραπέζια και με το TakeAway να καλύψει τις παραγγελίες SelfService.

Pin It

Τηλεφωνικό κέντρο Τηλεφωνικό κέντρο
Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες ή διευκρινήσεις στο:210-4171901
More detail