fbpx
Τεχνολογική ανακαίνιση με παραγγελιοληψία από το μέλλον

Τεχνολογική ανακαίνιση με παραγγελιοληψία από το μέλλον

Μηχανογράφηση και οργάνωση εταιρειών

Μηχανογράφηση και οργάνωση εταιρειών

Μηχανογράφηση συνεργείων και πρατηρίων καυσίμων

Μηχανογράφηση συνεργείων και πρατηρίων καυσίμων

Οργάνωση επιχειρήσεων με προϊόντα με χρώμα - μέγεθος

Οργάνωση επιχειρήσεων με προϊόντα με χρώμα - μέγεθος

Μηχανογράφηση και οργάνωση επιχειρήσεων εντατικής λιανικής

Μηχανογράφηση και οργάνωση επιχειρήσεων εντατικής λιανικής

Μηχανογράφηση και οργάνωση επιχειρήσεων Camping

Μηχανογράφηση και οργάνωση επιχειρήσεων Camping

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα

Είμαστε διαφορετικοί

Με 20 χρόνια πείρα στην ανάπτυξη εφαρμογών

Ανάπτυξη εφαρμογών, ανάπτυξη έργων, τεχνική υποστήριξη και εκπαίδευση

We are Arion Software

Έχουμε υποχρέωση να είμαστε δίπλα σας

Είμαστε μία εταιρεία με πορεία είκοσι ετών στην παραγωγή software για επιχειρήσεις και σίγουρα μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη λύση για τις δικές σας ανάγκες σε ανταγωνιστικές τιμές στην Ελληνική αγορά. Μιλήστε μαζί μας να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το σωστό προϊόν για τις δικές σας ανάγκες και επωφεληθείτε από την ποιότητα, την λειτουργικότητα και την σωστή τιμή.

Κλείστε ένα Demo
SOFTWARE για εσάς

Μπορούμε να οργανώσουμε και να κάνουμε την επιχείρηση σας πιο αποδοτική

Με τις εφαρμογές, είτε για εμπορικές επιχειρήσεις, είτε για κάθετες αγορές όπως εστίαση, συνεργεία / βενζινάδικα, επιχειρήσεις λιανικής, επιχειρήσεις με ρούχα / παπούτσια και με Camping, έχουμε εστιάσει στην λειτουργικότητα και στην ευκολία της οργάνωσης της επιχείρησης. Με πολλές εκδόσεις, με καινοτομίες και λειτουργικότητα μπορεί ο κάθε επαγγελματίας να βρει το σωστό προϊόν στην σωστή τιμή

Πως να βοηθήσουμε

Είμαστε περήφανοι για τους άριστους επαγγελματίες συνεργάτες μας

Σκεφτόσαστε ένα project και θέλετε βοήθεια από επαγγελματίες? Μπορείτε να μιλήσετε μαζί μας και θα είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι να σας βοηθήσουμε να κάνετε το όνειρο σας πραγματικότητα αφού θα σας δώσουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις για να επιτύχετε το μέγιστο αποτέλεσμα

Περισσότερο κέρδος λόγω περιορισμού του φυλλαδίου

Το κόστος για την εκτύπωση και το μοίρασμα ενός φυλλαδίου μπορεί εφόσον ένα εστιατόριο κάνει τεράστιο τζίρο σε διαφημιστική / εκτυπωτική εταιρεία να κατέβει μέχρι και 7 λεπτά για την εκτύπωση και 3 λεπτά για την διανομή. Τέτοιες τιμές για να επιτευχθούν θα πρέπει το εστιατόριο είτε να έχει μεγάλο αριθμό φυλλαδίων σε μηνιαία ή ετήσια βάση με πάρα πολύ καλή ποιότητα εντύπου ή να έχει περιορισμένη ποσότητα αλλά όχι τόσο καλή ποιότητα εντύπου. Ανεξάρτητα από τον αριθμό των φυλλαδίων που μοιράζονται το ποσοστό αποδοχής από τον πελάτη δεν ξεπερνάει το 2%. Φυσικά ανάλογα με τον τρόπο διανομής φυλλαδίου αυτό μπορεί να αλλάζει όπως παραδείγματος χάριν η αποστολή με ταχυδρομείο αλλά τότε το κόστος διανομής φτάνει περίπου το 0,5€ για το κάθε φυλλάδιο. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση η πραγματική αποδοχή του φυλλαδίου, να μείνει μέσα στο συρτάρι του πελάτη, δεν ξεπερνάει το 1%-2%.

Ας πάρουμε μερικά νούμερα για να δούμε πόσο τελικά κοστίζει το φυλλάδιο στην επιχείρηση με τα παραπάνω στατιστικά.

Εάν το εστιατόριο μοιράζει 120.000 φυλλάδια τον χρόνο αυτό σημαίνει ότι μοιράζει 10.000 φυλλάδια τον μήνα, δηλαδή 400 φυλλάδια την ημέρα εάν εργάζονται 25 ημέρες τον μήνα. Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος βάση των ποσών 0,07 για εκτύπωση και 0,03 για μοίρασμα σημαίνει ότι για το σύνολο των φυλλαδίων θα δαπανηθεί το ποσό των 12.000€. Δηλαδή 1.000€ τον μήνα. Βάση του ποσοστού απόδοσης το φυλλάδιο που θα μπει και θα κρατηθεί μέσα στο σπίτι (δεν θα πεταχτεί) κοστίζει 120.000 * 2% = 2400. Άρα το εστιατόριο έχει δώσει 12.000€ για να βάλει μέσα στο σπίτι μόνο 2.400 φυλλάδια. Αυτό σημαίνει ότι το κάθε φυλλάδιο κοστίζει για να μπει στο σπίτι 12.000 / 2.400 = 5€. Δηλαδή παίρνω 5€ σε χαρτονόμισμα και βγαίνω στο δρόμο, τα δίνω σε πελάτες που βρίσκονται κοντά στην περιοχή μου και τους λέω την επόμενη φορά που θα πεινάσουν να επιλέξουν το δικό μου εστιατόριο. Όταν λοιπόν ο πελάτης, που του έχω δώσει 5€, θα παραγγείλει στο εστιατόριο μου τότε υπάρχουν οι παρακάτω πιθανότητες να πάει κάτι στραβά.

    • Να του φανεί το φαγητό ακριβό
    • Να κάνει λάθος την παραγγελία ο υπάλληλος και να στείλει σουβλάκι με τζατζίκι αντί χωρίς
    • Να αργήσει να παραδώσει γιατί έχει δουλειά
    • Να βάλει πολύ αλάτι και να γίνει το φαγητό πολύ αλμυρό ή να έχει ψηθεί λίγο παραπάνω

Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης θα δυσαρεστηθεί και τότε για να ξανά έρθει να κάνει παραγγελία το ποσό που θα χρειαστεί θα είναι τουλάχιστον διπλάσιο.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι τελικά το κόστος του φυλλαδίου ανεξάρτητα από την αξία εκτύπωσης και διανομής είναι πάρα πολύ μεγάλο και φυσικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε δυσβάστακτο. Σε αντίθεση οι παραγγελίες που έρχονται από το asfame.gr είναι παραγγελίες για τις οποίες η επιχείρηση δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα για να τις πάρει αλλά απλά θα τις φτιάξει και θα τις πάει στον πελάτη.

Περισσότερο κέρδος λόγω περιορισμού της τηλεφωνήτριας

Το κόστος για την τηλεφωνήτρια / τηλεφωνητή δεν υπάρχει ή καλλίτερα περιορίζεται. Για να βγουν κάποια συμπεράσματα κάνω τον εξής υπολογισμό αδιαφορώντας για το γεγονός ότι αυτό που θα αναφέρω είναι παράνομο και διώκεται ποινικά. Με τα στοιχεία που αυτή την στιγμή ισχύουν ένας υπάλληλος γραφείου παίρνει τον μήνα 850,18 €. Εάν αυτός ο υπάλληλος δουλεύει 12,5 ώρες την ημέρα δηλαδή από τις 12:00 μέχρι τις 12:30 κάθε μέρα τότε κάνει 4,5 ώρες υπερωρία. Η μία από αυτές είναι νυχτερινή ώρα γιατί ο υπολογισμός για τα νυχτερινά είναι από τις 23:00 μέχρι 06:00. Εάν αυτός ο υπάλληλος δουλεύει 7 μέρες την εβδομάδα τότε στο τέλος του μήνα θα πρέπει να πάρει 1.552,80€ για τις υπερωρίες του. Προσθέτω και τον βασικό μισθό 850,18€ άρα στο σύνολο 2.402,98€. Αυτά είναι τα μικτά που πρέπει να πάρει και τα καθαρά χωρίς ΙΚΑ είναι 2.018,50. Εάν ο υπάλληλος είναι στο ΙΚΑ τότε στην επιχείρηση κοστίζει 1.058€ που εάν το προσθέσουμε στο 2.018€ τότε το σύνολο είναι 3.076€. Αυτός ο υπάλληλος εάν δεν του κολλάμε ΙΚΑ τον χρόνο θα πάρει 2.018,50Χ15 αφού θα δουλέψει και τον Αύγουστο στην άδεια του. Το σύνολο είναι 30.277,5€ τον χρόνο άρα την ημέρα το κόστος είναι 84,10€. Και επειδή όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν μπορεί να γίνει το κατάστημα θα πρέπει να έχει δύο υπαλλήλους για το τηλέφωνο με το αντίστοιχο κόστος. Λεπτομέρεια στο παραπάνω υποθετικό σενάριο είναι ότι ο υπάλληλος αυτός δεν θα πρέπει ποτέ να αρρωσταίνει, δεν θα πρέπει ποτέ να κουράζεται, να μην εκνευρίζεται για κανένα λόγο, να είναι ευγενικός στον πελάτη, να μην μεταφέρει τα εκτός εργασίας προβλήματα του στην εργασία του κλπ.

Κέρδος ανά παραγγελία

Συνοψίζοντας τα παραπάνω αυτόματα είναι εμφανές ότι το κατάστημα θα κερδίσει περισσότερα έχοντας παραγγελίες μέσω internet. Αναλύοντας τα παραπάνω προκύπτει ότι:

Εάν μία επιχείρηση έχει με τα σημερινά δεδομένα ένα τζίρο της τάξεως των 1000€ οπότε μετά από τις δύο αυξήσεις ΦΠΑ που έχει απορροφήσει στις τιμές που είναι περίπου ίσο με 5% (από 9%->11% και από 11% σε 13%) το κέρδος έχει φτάσει να είναι ίσο με 15% τότε από το καθαρό που μένει μετά την αφαίρεση του ΦΠΑ που αποδίδεται (850€ περίπου) το κέρδος είναι 127,5€. Έστω λοιπόν ότι όλος ο τζίρος του εν λόγω εστιατορίου γίνεται ηλεκτρονικά από το Internet. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει η τηλεφωνήτρια η οποία όπως υπολογίστηκε στο παραπάνω παράδειγμα κοστίζει 84,10€ αφού όλες οι παραγγελίες θα έρχονται αυτόματα και θα είναι τυπωμένες. Επίσης από το πιο πάνω παράδειγμα των φυλλαδίων προκύπτει ότι σε καθημερινή βάση το ποσό των 400*0,10€ = 40€ θα εξοικονομηθεί. Αυτόματα υπάρχει ένα μάζεμα εξόδων κατά 84,10€+40€ = 124,10€. Άρα στο ποσό των 127,5€ που κερδίζει το κατάστημα με τα σημερινά δεδομένα θα προστεθεί το ποσό των 124,10 € και το κέρδος θα ανέβει στα 251,6€. Φυσικά θα πρέπει να αφαιρεθεί η προμήθεια του asfame.gr που όπως ανάφερα είναι 8% επί του συνόλου του τζίρου δηλαδή των 850€. Δηλαδή το ποσό των 850*8% = 68€. Από τα 251,6€ που είναι το κέρδος όταν όλες οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά θα αφαιρέσω το ποσό των 68€ που είναι η προμήθεια του asfame.gr και θα μείνει το ποσό των 183,6€ τελικό κέρδος. Δηλαδή θα υπάρχει αύξηση του κέρδους κατά 56,10€ ημερησίως που σημαίνει ότι στα 850€ τζίρο θα υπάρχει αύξηση κέρδους περίπου 7%. Αλλά μπορεί να πει κάποιος ότι ωραία είναι αναλυμένα αλλά δεν μπορεί να φύγει η τηλεφωνήτρια από την μία ούτε ο κόσμος να βάζει παραγγελίες από αύριο το πρωί οπότε να είναι το κέρδος μου μεγαλύτερο. Θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά ο καθένας θα πρέπει να βάλει κάτω ένα χαρτί με δύο στήλες και να πει: Για κάθε παραγγελία που παίρνω από το κλασικό τρόπο εγώ κερδίζω 15% και με το internet κερδίζω 22%. Είναι πάρα πολύ εύκολο να καταλάβει ο καθένας ότι οι παραγγελίες μέσω internet έχουν μεγαλύτερο κέρδος.

Χρονικό κέρδος από την λήψη παραγγελίας

Κάθε παραγγελία που τυπώνεται στον εκτυπωτή από το internet έχει χρονικό κέρδος στην επιχείρηση αφού η παραγγελία τυπώνεται και δεν απασχολείται κανένας άνθρωπος για να την γράψει.

Παροχή καλύτερου service στον πελάτη

Ο πελάτης που παραγγέλνει μέσω internet ποτέ δεν περιμένει στην γραμμή του κέντρου για να δώσει την παραγγελία του. Ποτέ δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποιο λάθος στα είδη της παραγγελίας του αφού τα βάζει μόνος του χωρίς να τα λέει σε κάποιον που δεν κατάλαβε κάτι καλά. Σε κάθε περίπτωση η ευκολία για τον πελάτη είναι μεγαλύτερη.

Διαφήμιση

Για το κομμάτι που λέγεται διαφήμιση το www.asfame.gr κάνει την αποδοτικότερη διαφήμιση που μπορεί να γίνει. Όλοι οι άνθρωποι που ασχολούνται με το marketing σε όλο τον πλανήτη προσπαθούν να βρουν τρόπους να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες στοχευόμενα και έτσι να επιτυγχάνουν το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούν να πάρουν. Εδώ το www.asfame.gr κάνει στοχευόμενη διαφήμιση καταστημάτων σε δύο τομείς. Ο ένας είναι ότι διαφημίζει τα καταστήματα μόνο σε αυτούς που πεινάνε. Ένα κατάστημα σήμερα που μοιράζει φυλλάδια τα αφήνει στα σπίτια και στα γραφεία κάποια στιγμή και αυτοί που τα βρίσκουν τα πετάνε γιατί εκείνη την ώρα δεν πεινάνε. Άρα η διαφήμιση ενός καταστήματος μέσω του φυλλαδίου δεν είναι καθόλου στοχευμένη όσον αφορά την ώρα που θα το μάθει ο πελάτης. Το ίδιο ισχύει και για την διαφήμιση στο τοπικό γήπεδο ή ακόμα και για την διαφήμιση στο τοπικό έντυπο. Από την άλλη πλευρά μία διαφήμιση η οποία θα είναι σε ένα μέσο μαζικής επικοινωνίας δεν θα περιορίζεται μέσα στο όρια που το κατάστημα εξυπηρετεί αλλά σε πολύ μεγαλύτερα άρα πάλι θα ξοδεύονται λεφτά στην διαφήμιση που δεν έχουν κανένα νόημα. Ένα μαγαζί που κάνει διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση για παράδειγμα η Pizza Hut ή το Goodys κάνει γνωστό το όνομα του σε περιοχές που απλά δεν μπορεί να καλύψει. Εάν το ραδιόφωνο είναι στην Αθήνα τότε η Pizza Hut και το Goodys δεν μπορεί να καλύψει Θρακομακεδώνες για την περίπτωση της τηλεόρασης δεν μπορούν να καλύψουν την Ικαρία, Πάρο, Μύκονο, Λαμία, Τρίπολη κλπ. Το www.asfame.gr όμως διαφημίζει το κατάστημα στην περιοχή που το εστιατόριο έχει επιλέξει να διαφημίζεται.

    • Στην αρχική σελίδα το www.asfame.gr διαφημίζει το κατάστημα μέσα στην περιοχή την οποία καλύπτει. Το εικαστικό το οποίο θα χρησιμοποιεί ο επιχειρηματίας για να προβάλει την επιχείρηση του είναι ελεύθερο και μπορεί να αλλάζει όποτε και όσο συχνά θέλει. Ο μόνος περιορισμός είναι να μην προσβάλει τα χρηστά ήθη και έθιμα.
    • Επεκτείνει το πελατολόγιο αφού μπαίνουν νέοι πελάτες για παραγγελία
    • Εκμεταλλεύεται την διαφήμιση που κάνει το www.asfame.gr στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και διαφημίζεται μέσα στην περιοχή του
    • Η διαφήμιση στοχεύει μέσα στα όρια που θέτει το κατάστημα τα οποία αλλάζουν όσο συχνά θέλει.

Περιοχή κάλυψης

  • Η περιοχή κάλυψης του καταστήματος (ακτίνα δράσης) ορίζεται από το κατάστημα και μπορεί να υπολογιστεί σε χιλιομετρική απόσταση από την διεύθυνση του ή σε χρόνο που θέλει να απομακρύνεται το μηχανάκι του για να παραδώσει. Αυτό υπολογίζεται αυτόματα από τους χάρτες που έχουν τα GPS αφού ολόκληρη η εφαρμογή χρησιμοποιεί χαρτογράφηση σαν βάση
  • Η περιοχή κάλυψης μπορεί να αλλάζει και αναπροσαρμόζεται όποτε ο πελάτης θέλει. Έτσι μπορεί να ανοίγει ή να μειώνει την ακτίνα δράσης του χωρίς κανένα κόστος και να προσελκύει περισσότερους πελάτες για να διαφημίσει τα προϊόντα του. Τέτοιο πράγμα με τα σημερινά δεδομένα δεν μπορεί να γίνει. Για να ανοίξει ένα κατάστημα την περιοχή του πρέπει να τυπώσει φυλλάδια και να μοιράζει για πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα για να πείσει τους νέους πελάτες ότι αξίζει να το επιλέξουν για την φορά που θα θελήσουν να παραγγείλουν. Γιατί όλοι οι πελάτες έχουν κρατήσει κάποια φυλλάδια τα οποία έχουν επιλέξει και δεν αλλάζουν αφού όπως προανέφερα το timing είναι το σημαντικότερο πράγμα

Πώληση

Το asfame.gr κάνει πωλήσεις προϊόντων για το κατάστημα και πληρώνεται με προμήθεια μόνο για τις πωλήσεις που κάνει. Με άλλα λόγια το www.asfame.gr είναι ένας πωλητής για το κατάστημα που δουλεύει μόνο με προμήθεια χωρίς σταθερό μισθό όλες τις μέρες του μήνα σε όλη την περιοχή που το κατάστημα προωθεί τα προϊόντα του.

Marketing

Το κατάστημα μπορεί να αλλάζει όποτε θέλει την διαφήμιση του κάνοντας έτσι ενέργειες marketing που δεν μπορεί να κάνει σήμερα. Πχ να βάλει όλα τα είδη για μία μέρα χωρίς χρέωση ώστε να μαζέψει περισσότερους πελάτες. Αυτό μπορεί να το κάνει και να το διαφημίζει μία φορά τον μήνα. Ίσως να ακούγεται λίγο extreme αλλά είναι κάτι το οποίο μπορεί να γίνει γιατί είναι εφικτό. Ένα κατάστημα το οποίο κάνει 1000€ τζίρο κατά μέσο όρο την ημέρα σημαίνει ότι περίπου τα καθαρά έσοδα χωρίς το ΦΠΑ 869€. Υπολογίζω ΦΠΑ 15% κατά μέσο για να κάνω γρήγορο υπολογισμό. Φυσικά μέσα στα χρήματα αυτά περιέχεται και το ποσό του κέρδους του για την ημέρα. Εάν πούμε ότι το κατάστημα κερδίζει 20% τότε τα έξοδα του είναι 724€. Με τόσα χρήματα καμία διαφήμιση δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει τόσο ντόρο όσο αυτό που μόλις ανάφερα και στην περιοχή του και στους πελάτες που τον ενδιαφέρουν. Όπως επίσης μπορεί να δώσει σε 10 πελάτες την ημέρα τις παραγγελίες τους χωρίς χρέωση και να το διαφημίζει στην αρχική σελίδα.

Διατήρηση ταυτότητας

Το κατάστημα με την δυνατότητα που έχει να παραμετροποιεί και να κάνει τον κατάλογο του όπως θέλει δεν χάνει την εταιρική του ταυτότητα αλλά την διατηρεί στο ακέραιο.

Pin It
Είπαν για εμάς

Η συνέπεια, η σωστή αντιμετώπιση του πελάτη και η ικανοποίηση του είναι το κύριο μέλημα της Arion Software

Βαγγέλης Πλαβούκος

Υπεύθυνος Due Cavalieri
Εφαρμογές

Δυνατότητες των εφαρμογών