Για να πάει μία επιχείρηση στο μέλλον και να μπορούν να παρθούν αποφάσεις τον βασικότερο ρόλο παίζουν τα στατιστικά στοιχεία.

Μέσα από τα στατιστικά ο επιχειρηματίας μπορεί να κάνει προβλέψεις για το μέλλον καθώς η σωστή εκτίμηση της πραγματικότητας έρχεται από τα στοιχεία του παρελθόντος.

Όσο περισσότερα είναι τα στατιστικά στοιχεία τόσο πιο σωστές είναι οι αποφάσεις που παίρνει ο επιχειρηματίας και αυτό σημαίνει επιτυχία στο μέλλον εάν όχι διαμόρφωση του.

Τα στατιστικά που δίνει το σύστημα είναι πολλά, είναι ποιοτικά και δίνονται σε κάθε λειτουργία του είτε είναι κατά την ώρα της δουλειάς είτε κατά τον απολογισμό της ημέρας, της εβδομάδας, του μήνα ή του έτους.

Στοιχεία για τον κάθε πελάτη όπως ημερομηνίες (πρώτη και τελευταία) παραγγελίας κατά την εισερχόμενη κλήση, στατιστικά ποιότητας πελάτη (τζίρος, αριθμός παραγγελιών, ποσό τελευταίας παραγγελίας) καθώς και στοιχεία απόστασης και χρόνου πρόσβασης στο σημείο παράδοσης.

Στατιστικά στοιχεία πωλήσεων ανά τύπο παραγγελίας (delivery, τραπέζι, take away) μπορεί να πάρει ο υπεύθυνος μέσω του συστήματος για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα τον ενδιαφέρει. Μπορεί να δει τις πωλήσεις προϊόντων ανεξαρτήτως τύπου παραγγελίας, τις πωλήσεις ανά κατηγορία ειδών, τις κινήσεις ανά απόδειξη / τιμολόγιο ακόμα και στατιστικά στοιχεία για μη ομοειδή προϊόντα ταυτόχρονα.

Με το «Meridian BI (Business Intelligence)» η εικόνα της επιχείρησης εμφανίζεται σε πραγματικό χρόνο στο κινητό τηλέφωνο του υπευθύνου που μπορεί να βλέπει και τις προβλέψεις για το τέλος του μήνα σε έξοδα, έσοδα και ΦΠΑ.

Μοναδικά στατιστικά στοιχεία που σίγουρα δίνουν άλλη έμφαση στο κομμάτι της πληροφορίας που λαμβάνει ο επιχειρηματίας.

Pin It