Το Delivery χρησιμοποιείται από τους τηλεφωνητές των καταστημάτων για την καταχώρηση των τηλεφωνικών παραγγελιών. Με την αναγνώριση κλήσης, εάν ο πελάτης είναι καταχωρημένος στην βάση δεδομένων τον ανασύρει εμφανίζοντας εκτός από τα βασικά του στοιχεία και τα στοιχεία ποιότητας του. Στοιχεία ποιότητας του πελάτη είναι ο συνολικός αριθμός παραγγελιών που έχει κάνει, το συνολικό εισπραχθέν ποσό, η ημερομηνία πρώτης παραγγελίας και τελευταίας καθώς και η αξία της τελευταίας παραγγελίας. Επιπλέον στοιχεία που εμφανίζει το πρόγραμμα είναι η χιλιομετρική απόσταση του πελάτη από το μαγαζί καθώς και ο χρόνος που χρειάζεται για να πάει ο διανομέας σε αυτόν.
Η καταχώρηση της παραγγελίας γίνεται με χειρισμό που δεν περιλαμβάνει κουμπιά στην οθόνη αλλά με τα δάχτυλα με αποτέλεσμα η εμπειρία χρήσης να είναι σαν κινητό τηλέφωνο. Ο χειριστής έχει την δυνατότητα να προσθέσει σχόλιο στον πελάτη κρυφό, που δεν θα εμφανιστεί πουθενά, και φανερό που θα εμφανιστεί παντού ώστε να το δει ο διανομέας για να εξυπηρετηθεί ο πελάτης καλύτερα καθώς και να επιλέξει εάν θα εκδοθεί τιμολόγιο ή απόδειξη για τον πελάτη.