fbpx

Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα

Πως επωφελείται ένας εξωτερικός τεχνικός της εταιρείας από το Mobile Commerce

Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που απασχολεί τις επιχειρήσεις με εξωτερικούς τεχνικούς είναι οι καθυστερήσεις μέχρι να βρεθεί το ιστορικό εργασιών του μηχανήματος το οποίο έχουν κληθεί να επισκευάσουν καθώς και η πληροφορία για τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται. Αυτό γιατί υπάρχει έλλειψη άμεσης πληροφορίας αναφορικά με τις εργασίες που έχουν γίνει στο μηχάνημα,  έλλειψη πληροφορίας για τις εγγυήσεις των ανταλλακτικών ή για τις ημερομηνίες εγκατάστασης αυτών. Ο χρόνος που δαπανάται για την εύρεση αυτών των πληροφοριών από τα γραφεία της εταιρείας είναι αρκετά σημαντικός έχοντας έτσι αφενός τον τεχνικό να περιμένει τις πληροφορίες από το γραφείο αφετέρου δεύτερο άτομα να ασχολείται για να βγάλει τέτοιες πληροφορίες.

Το πρόβλημα αυτό έρχεται το Mobile Commerce να το διορθώσει δίνοντας την δυνατότητα ανεύρεσης της πληροφορίας από τον ίδιο τον τεχνικό τόσο αναφορικά με το μηχάνημα όσο και μεμονωμένα για το κάθε ανταλλακτικό.

Διαβάζοντας τον σειριακό αριθμό του προς επισκευή μηχανήματος το Mobile Commerce ανασύρει από την βάση δεδομένων όλες τις κινήσεις, είτε εργασίες είτε ανταλλακτικά, που αφορούν το συγκεκριμένο μηχάνημα και όχι μόνο αυτό. Με την ίδια μέθοδο μπορεί να ανασύρει πληροφορίες βάσει σειριακού αριθμού για μεμονωμένο ανταλλακτικό ώστε να ελεγχθεί εάν βρίσκεται εντός εγγύησης και πότε αντικαταστάθηκε.

Κατά την διάρκεια της επισκευής ο τεχνικός καταχωρεί στο πρόγραμμα όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποίησε, με σειριακούς αριθμούς ή όχι, τις εργασίες που έκανε και στο τέλος είτε στέλνει την πληροφορία στην εταιρεία για να προβεί σε τιμολόγηση του πελάτη ή εκδίδει επιτόπου το τιμολόγιο και στέλνει αντίγραφο με email στον πελάτη.

Pin It