Αφού τυπώσω ένα παραστατικό δεν εμφανίζεται το μήνυμα "Εάν το παραστατικό δεν τυπώθηκε καλά θέλετε να κάνετε επανεκτύπωση;". Από που θα γίνεται επανεκτύπωση αν χρειαστεί; (KB_64)
Το μήνυμα αυτό καταργήθηκε για λόγους ασφαλείας επειδή πολύ χρήστες ζήταγαν επανεκτύπωση κατά λάθος. Η επανεκτύπωση πλέον θα γίνεται από Πωλήσεις -> Ημερήσια -> Παραστατικά, όπου απαιτείται άνοιγμα του παραστατικού (με δεξί κλικ & Επεξεργασία ή διπλό κλικ επάνω του)και πάτημα του κουμπιού Εκτύπωση όπου θα ανοίξει παράθυρο των Windows για να γίνει επιλογή του εκτυπωτή των παραστατικών.
Το παρόν ισχύει για όλες τις εφαρμογές Commerce Family από την έκδοση 1.7.9.54